2010-01-13

Olle lär sig

När Axel & Sixten föddes blev vi ju rätt länge på BB/Neonatal & även en vecka i Göteborg innan vi fick fräffa Olle riktigt ordentligt. Han fick vara hemma med världens bästa Mormor & världens bästa Farmor. Vad hade vi gjort utan er i den situationen???
Iallafall så hade dom ju hur mycket tid som helst till att öva, öva säga Axel & Sixten. När Olle äntligen fick komma ner till oss i Göteborg hade han lärt sig, det lät såhär.
Mormor -Olle kan du säga Axel?
Olle -Gaggi! Stort flin :=)
Mormor - Olle kan du säga Sixten?
Olle - Giiis! Stort flin :=)
Jag -Nä men Olle han är ingen GRIS...
Olle tittar frågande på mig & säger...... -Muuu??
Hahaha.. Vilken gounge!! Jag var så himla lycklig den dagen han kom ner till oss, så sjukt härligt att vara tillsammans efter 2 veckor borta från honom.
Älskar dig Ollefis!!
-Men jag heter inte Ollefis! :=( (surläppen) Jag heter Olle Norin mamma!!!

Inga kommentarer: