2009-01-17

Vilka prinsar man har!!

Denna natt har oxå gått bra.. Men lite mindre sov för min del då jag gick & la mig mkt senare än igår.. Inatt kom kräket vid 03.30 för omväxlings skull sen fick Skrutten mysa i Mammas säng & det var inte helt fel.. =) Vi gick ner & matade morgonmaten ifall det skulle komma mer kräk Men det gjorde det inte Killen somnade om i soffan & sov till Strax före 9.30 Axel vaknade i sin säng 8.15 & har sovit som en gris hela natten.. Har vart in & tittat på honom då jag hämtat mat till Sigge =)

Har oxå fått en rapport från Huliganerna på Håsta & Vår äldsta son sköter sig =) Somnade 19.30 & vaknade 08.30 Haha!! 13 timmars sömn!! Känn på den du Peter =) Dom hade ätit frulle & tittat klart på Filmen från igår, nu skulle Dom ut i pulkabacken.

Rapporten från Tänndalen kom ganska sent, dock före kl 10.. Dom har det nog väldigt bra, 6 karlar i en stuga i "sällen" som Olle säger.. Öl, Jäger,Vin & Whiskey.. Vad kan dom mer begära??? Dom trottsar blåsten idag med & drar ut i backen!! Härligt!!

Här ser ni ett par äkta busfrön som ska hjälpa Mamma att byta gardiner =)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar ha det bra där hemma utan Mathias. :-) Lägg ut bild på homestylingen när det är klart.

Kram

Här är vi!! Norin/Lindgren sa...

Vi har det bra!!
Typiskt nog är det slut på batteri i kameran.. Men kan göra det när den är laddad =)

Kram på er!!

Hannah sa...

Har ni fått reda på om de är enäggstvillingar eller inte? Ni pratade om att man fick betala för sånt om jag inte minns fel..

De är väldigt lika dig va? Iaf Axel på den här bilden, tyckte jag :-)

Håller verkligen med om att det är bra att hålla på rutiner och särskilt när man är själv med dom!!! Vissa dagar för mig flyter på hur bra som helst medans andra dagar känns det mesta som kaos!!! :-)

Kram...