2009-01-09

Busfrö!!

Vaknade 06.30 i morse, av att Olle ropade på mig ifrån sitt rum. Helt härligt så har grabbarna sovit hyfsat i natt.. Vilket gjorde så att jag inte vaknade & då har jag faktiskt sovit utan alvedon i natt.. Men det var inte kul i morse då det kändes som att tänderna skulle rulla ut & lägga sig på kudden av smärta.. Det borde ju släppa nu tycker man!!

Mathias gick tillbaka till Sigge för en timma sedan & vi väntar spänt & tålmodigt på ett telefonsamtal för att höra hur det är med honom.. Men Mathias inväntar nog ronden innan han ringer..

Ikväll ska Mormor & Mats komma hit & äta Tacos med oss.. Kanske kikar vi på Let´s dance oxå.. Brukar igentligen inte följa det programmet men jag vet att dom gör det så det kan va mysigt!!
Igår kom jag på axel på bar gärning i blomkrukan & så här ser man ut om man vart där & grävt =) Mammas lilla busfrö!!!
Elin &Peter ska vi byta??? Om Ni tar Axel så tar vi Melvin =)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka go ungar! Hoppas du blir bättre Erica, skönt att Sixten mår bättre. Jätteskönt att läsa bloggen man hänger verkligen med vad som händer därhemma och det känns bra. Håller tummarna att både du och Mattias kan åka i väg på respektive weekend!
Längtar till v.6 puss

Anonym sa...

Mamma Erica såg lika ut runt munnen när hon var lika liten. Då bodde hon i Malsta. Pojkarna har att brås på !!! / Morfar