2008-11-24

Ännu en förkylning... (?)

Igår kväll var Sigge täppt i näsan, jag fuktade & sög rent men det hjälpte inte, han lät riktigt täpt.. (Håller han på att bbli förkyld igen?? Hur kan han blivit det?? Vi som vart så försiktiga.. )Saturetionen låg ändå på ca 92 så det var ingen fara men mot natten då man ska sova blir man ju lite nojig så jag väckte mathias & vi bestämde oss för nezeril.. Det blev mycket bättre.. Nu på morgonen känns det ändå som att det är ngt på G.. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men det känns fel.. Ligger på ca 90 i saturationen-lite lågt.. I Gbg hade dom ryckt på axlarna men nu ska vi ju på koll här hemma i Hudik idag så vi får väl se vad som händer.. Hoppas på fina siffror så vi får åka hem igen.. Vill inte ligga på sjukhus nu.. :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej inte igen hoppas hoppas det är falskt alarm, Jag har hållt mig borta så länge o snart är jag frisk o kan få komma o krama hela bunten igen så inge mer förkylningar på mycket mycket länge vill vi ha, kram kram