2008-11-17

Liseberg







Jul på Liseberg.. Det är mysigt!!
Det var så mkt lampor att Axel & Sixten låg med Stora intensiva ögon i vagnen & tittade, dom tyckte också att det var mysigt, hade inte tid att sova..
Olle fick träffa "kanininer"& åka "kassussällär", kassetpopparna, Cyckelflyg & bilbana..
Det vi saknade var kanske något varmt att dricka, lite glögg kanske eller en kopp kaffe.. Eller varför inte en kopp varmt te.. För det var kallt!!
Nu längtar jag till julskyltningen hemma, pynta advent i fönstren & frossa i saffransbröd.. Eller hur Linda?? Du har väl redan fyllt frysen vid det här laget.. ;)
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på Er!

Håller koll på denna blogg varje dag när man sitter framför datan och jobbar. Man får en liten "deja vu" känsla när man följer bloggen och man känner igen sig i allt Ni beskriver och berättar om. Situationen Ni sitter i är bland det svåraste man kan var med om som människa och vi är otroligt imponerade av hur Ni hanterar allt detta och vi är också övertygade om att allt kommer att bli bra i slutändan. Hoppas att Ni får komma hem och ha en riktigt bra, lugn och skön jul nu och krama om barnen ordentligt.

Vi tänker på Er Mycket.

Peter, Mia och barnen.

idas mamma sa...

Hej på er....Vilka mysiga bilder:) jag längtar oxå efter saffran men har inte bakat ngt än, skandal eller hur..:)Men jag lovar att bjuda hem er så fort jag bakat....hoppas att ni är hemma nästa gång jag pratar mer er. kram