2009-03-19

EKG

Sixtens vikt idag 6805g helt ok tycker jag med danke på att han haft magsjuka... Men nu är det bara att jobba på med maten... Går segt...

Vi har vart på dagis idag igen. Olle stannade själv en halvtimma medans jag & Axel gick på Ica & handlade... Gick ju hur bra som helst & man känner sig lite överflödig då man står där... När vi skulle gå hem gick han fram till Fröken & sa hejdå nu går vi hem! Vi började gå & efter ett tag vände han sig om & ropade -Hälsa hem! Haha.. gullit! Nästa vecka kommer jag nog lämna honom på uteleken för veckan därpå är det dax. Då smäller det!!! Olle längtar!!!

På eftermiddagen kom Ida & Linda & hälsade på. Meningen var att vi skulle leka ute i det fina vädret & testa lite vattenfärger här hemma oxå... Men efter lunchen så var min lilla prins helt slut... han fick faktiskt nappen & sedan la han sig i soffan & somnade på momangen. Så när Ida kom låg Olle & sov... Vilken kille... Dagis gör honom trött i luvan :)

I morgon bitti ska jag & Sixten gå & koppla på ett EKG som han ska ha i 24 timmar. När vi var i gbg sist la man märke till att han har en otroligt låg vilopuls. Den vill man hålla koll på & en inspelning ska göras på hjärtat var 3e månad. Vi ska bara koppla på en liten "bandspelare" sedan kan vi gå hem & koppla bort den på Lördag morgon igen & lämna in på Måndag...

Imorgon kväll kommer barnens mostrar hit & ska ha lite Fredagsmys. Vi ska beställa Pizza kolla på Så ska det låta & sjunga Lips! brudarna ska sova över. Till MIN stora förtjusning ska jag låta Olle väcka dom kl 06.00 på Lördagmorgon... Precis lika som dom gjorde med mig då jag var 13/ 15 år... Hehehe!!! Närå brudar.. Ni kan va lugna :)

Inga kommentarer: