2008-12-17

Viktökning & Julstök

Dagens vikt: 5570g Äntligen!!

HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det är den nya medicinen & nya maten som gör att han gått upp i vikt, & ingen tillfällighet, för då kommer det att rulla på åt rätt håll from nu :) Det tycker vi om!!

Idag har vi lite stök inför julstöket.. Städar, Rensar & plockar bort så vi får plats med alla tomtar.. har inte såå många men några iallafall.. Sen ska ju jultallen få plats någonstan.. Min mamma har alltid haft Tall istället för Gran så jag fortsätter på den traditionen :) Barrar inte like mycket.. Men undrar hur vi ska få den att vara ifred hela julen.. Vi har ju en liten skit som åker omkring i gåstolen & kraffsar på lampor & i blomkrukor så vad ska han tycka om jultallen??
Ja, det är Axel jag menar :) Olle kommer nog inte heller vara så oskyldig ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att fisen har gått upp, hoppas det går åt rätt håll nu... Håller tummarna kramar

Elin och Peter sa...

Men äntligen lite viktuppgång!! Vi håller oxå tummarna! Kramar i massor från kussarna :)

Anonym sa...

Hoppas att det vänder nu! Tänker på er och håller alla tummar som går! Nu har jag visserligen bara två själv men jag brukar använda de resterande 6 oxå!
Vi önskar er en GOD JUL med lugn och ro, mera snö och mindre kräk!
Massor av kramar från Håckstaviken

Anonym sa...

Vi hoppas också att ni får lite lugn i jul! Hoppas Mathias också får bestämma lite!!! GOD JUL önskar Ingemo och Bengt.