2008-12-05

Avvakta

Dagens vikt: 5630g :(
Mat: 35ml/timmen

Kräks massor & kissar inget..
Sigge blir sämre.. Mathias säger att det märks att han blir allt mer slö.. Han fick ny mat med mer nedbruten mjölk igår & han kräks inte mindre direkt.. Kräks gör han mer & mer för varje dag.. Spelar ingen roll vad han äter.. Men nu ska vi avvakta så här tills efter helgen eventuellt att han kommer få dropp om han blir mer slö.. Jag blir tokig på detta!! Hatar att avvakta!!
Jag har fortfarande inte uteslutit något fel på övre magmun.. Jag har inte fått klart för mig att det är som det ska med den.. Vill faktiskt att dom gör en ny röntgen.. Men det får väl inte jag igenom.. Vi får väl se vad som händer.. Som sagt kan vi som föräldrar bara avvakta känns det som...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inte roligt det här med kräkeriet, stackars lilla Sigge och stackars er. Jag förstår att du blir tokig, stå på dig Erica, man måste verkligen göra det när det gäller sjukvård här i sverige, tyvärr....Man kan ju bli så himla tokig på sjukan i bland...
Samtidigt gör de underverk oxå...
Jag hoppas Sigge blir bättre och att de hittar "felet" så han kan få behålla maten.

Önskar av hela mitt hjärta att allt blir bra med Sigge Man!
Kram Olivia

Anonym sa...

Hej!
Hoppas att ni inte behöver avvakta över helgen. Han måste ju börja öka i vikt. Vi tänker på er !
Kramar i massor Susanne m familj