2008-12-04

Besviken!

Dagens vikt: 5715g
Gårdagens vikt: 5734g

Vågen levde nog sitt eget liv igår.. men samtidigt hade han behållit maten under hela natten.. Men nattetid kräks han inte hemma heller.. Igår ökade man maten från 35 till 38ml i timmen & var "matfri" 3timmar på em. I dag ökar man till 40.. Jag undrar varför eftersom han faktiskt vaknat & kräkts denna natt & kräktes mkt igår & nu på morgonen..

Vi blev skickade på ögon igår för nu börjar det bli riktigt besvärligt.. Det var ju Thomas som skickade oss så nu hade jag faktiskt förväntningar på att något skulle hända.. Det enda hon sa var det jag hört miljarder gånger förut att man gör inget åt dessa ögon förrän barnet blivit över året.. Därför har jag lagt ner att tjata om det men nu var det ju inte jag som tog tag i det så nu tänkte jag att NU händer det grejer... Men icke! Jag var så himla besviken då vi gick därifrån.. Skit!!!

Idag är Thomas på plats (var ledig igår) & jag hoppas det händer nåt.. För att bara avvakta med matpump är värdelöst!!! Nu vill vi hem!!

Det snöar stora fina lapphandskar & självklart ska vi ut & leka i snön!!! Jippiiii!!!

Inga kommentarer: