2008-12-16

En lugn dag..

Idag fick Lena Pena ta en lång prom med Olle & Axel medans jag passade på att åka på Kvantum o stor handla!! Ganska skönt o komma iväg en sväng o så.. Blev ganska förvånad när jag skulle parkera o en skylt med "obehöriga tillträde förbjuden" mötte mig.. Tydligen så var parkeringen flyttad pga ombyggnaden.. Man e ju inte där varje vecka numera!! Klampade igenom ingången (oxå den ny för mig) o vips så befann man sig mitt i mjölk o yoghurt hyllan!! Va fan, inköpslistan började ju med bröd.. Letade mig tillbaka till den gamla ingången o därifrån rullade det på smärtfritt!!

Svängde förbi vårt ultra snabba apotek och fick vänta nästan en timme på att få ut Sixtens medicin innan jag kunde åka hemåt.. Hemma mötte Olle mig med ngra härliga fraser:
- Hej Tias, haru handlat?
- Ja Olle, pappa har handlat.
- Jaha!!
Han tyckte nog pappa var duktig som åkte o handlade!! :)

Resten av dagen har bestått av bilbana, film och faktiskt inte så mkt kräk...
Imorgon blir det vägning för Sigge igen.. Bara att hålla tummarna..
Go natt!! // Pappa

Inga kommentarer: