2009-02-19

Pricken över i

Och som gräddan på moset eller pricken över i så kommer vi hem efter den urusla vägningen, som vi bara vill glömma, & pumpar på med rapsolja 10 ml Sedan mat 160ml... Det gick sådär kan jag säga... Kräktes fontän i sin vagn, har en sulky inne för Sigge som vi kör runt honom i när han äter & är nyäten så man inte behöver lyfta & flytta så mkt. Jag släppte allt & var tvungen att gå ifrån ett tag 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10... Kom tillbaka & matade på, vad händer? Jo om inte en till fontän över hela sig & köksbordet... Mathias torkade upp varenda liten droppe & så börjar vi om.. En ny fontän över hela sig & köksbordet... Då bröt jag ihop!!!

Under hela tiden så har vi ju oxå Olle & Axel hemma som allt för ofta får sköta sig själv.. Just nu Axel underst & Olle överst... Axel skriker med krokodiltårar, Olle säger oftast förlåt...

Då Olle & Axel hade somnat för natten vi 19 så tog jag tag i mog själv... Bytte kläder & piffade lite inför 30års kalas hos Mathias kompis... Medans så satt Mathias nere & matade vårt lilla KRÄKMONSTER & när jag var klar så var det Mathias tur att göra sig iordning, så vi bytte plats... Hm.. Precis då jag satte mig kom en jätte KASKAD Över hela mig, soffan & väggen... Då var det bara att börja om... Tvätta hår & byta kläder, mm mm...

Vilken dag... Jag hoppas att det inte kan bli värre än så här!! Det börjar bli tjatigt nu...

Inga kommentarer: