2010-02-09

Vemmis here we come!

Då har jag lagat 3 formar med lasagne till bästa brudarna i fjällen. Har shoppat underställ, fleece & Powerboots... (till nästa vecka då vi åker hela familjen oxå) Även varit en tur till systemet.
Har även haft med mig Mathias Axel & Sixten så dom har oxå handlat till helgen... Känns tryggt!!! ;) alltså.. Jag tog med dom på ICA!!! Inget annat ;)

I morgon jobbar Mathias fm, jag & småttingarna åker lite pulka medans Olle är på dagis. När dom sover tänkte jag passa på att packa så det är klart & jag kan mysa med mina grabbar imorgonkväll... :) På Torsdag efter lämning på dagis & vägning, vid 10.30 kommer brudarna & hämtar upp mig & vi drar till Vemmis.

Skidor, lunch på anorak, Öl på anorak, aioli på anorak, afterski, raggsocka, bastu, brasa, vin, god mat, BÄSTA BRUDARNA... Kan det blir bättre??? Ja om alla fick var med!!!

4 kommentarer:

Bengt sa...

Det där låter ju nästan för bra för att vara sant! Men ha det bra med brudarna det är du värd!

Anonym sa...

Hoppas ni får en KANONHELG!!! Kramar från Håsta!!

Susanne sa...

Vi syns i morgon:)
Ska försöka packa nu...

Hoppas det går bra för Mathias med barnen. Johan funderar på att komma förbi på lördag sedan dom varit på kalas. Men han hör av sig.

Vi ( Erica) syns i morgon, fan va gött

Kram Susanne
Kram Susanne

Lindqvistarna sa...

Lyllo prolle!
Blir avis ja...