2010-02-07

KARIN

Pratade med svärmor nyss... Åker till Gävle imorgon & har bara 2 veckor kvar av strålningen sedan ska hon vara klar!! Härligt!! Aldrig mera cancer!!!!

Hon frågade om jag hade uppdaterat nåt på bloggen... Det vet jag att hon vet att jag inte gjort... det var bara en pik till mig... Så här menade hon nog.. -Uppdatera bloggen!!!
Eller har jag fel Karin?? ;))) Jag bloggar mycket för din skull för att du inte kan träffa barnen så ofta som du igentligen vill... (?) (fast det är ju ganska skönt att slippa dom oxå ;))

Så nu ska jag ta tag i det & skriva lite om helgen så du har lite läsning i veckan :)

Kör försiktigt!! Kram på dig!!!

2 kommentarer:

Bengt sa...

Det är bäst att du lyder svärmora!!!!!!

Anonym sa...

Tack Gumman för att du är så lyhörd. Det är så roligt att följa er på bloggen du skriver så bra så man riktigt kan se och känna att man är med er. Fortsätt med det. Nu har jag bara 7 strålningar kvar.
Hur är det med snöskottarna på taket dom är väl försiktiga.
Älskar er alla kram från Farmor