2010-02-02

Vecka 6

Är årets höjdpukt för oss Mammor/brudar... Vi drar till fjällen fest hela kvällen ute & glider med snowboard & skider :) Nja kanske inte riktigt så men nästintill!!!

Torsdag morgon drar vi till Vemdalen för att komma ikapp allt vi missat med varandra under året! Inte alltid vi åkt till vemdalen med det är 3e gången vi far dit, har även varit på kryssning (då var inte jag med, ammade eller nåt) & förra året var vi ju i sundsvall på Spa Södraberget.

Iallafall så blir det skidor lunch på anorak afterski raggsockor rötjut underställ rötjut bastu god mat brasa rötjut... sen till det nästan bästa... Någon har varje år erkännt sig gravid... Men i år har vi ju redan koll på vem som är gravid Fröken Frisk. Första året var det faktiskt jag som erkände..

Ååååå vad jag jängtar!!!

2 kommentarer:

Helena sa...

Ja jag är ju på tur, men det brukar alltid vara nån som är lite hemligt gravid vid den tiden på året. Vem kan det vara denna gång? Kan det vara så att det inte blir nån i år? Är den personen inte med på denna resa? :-) Vem vet? ;-)

Ses nästa vecka!

Här är vi!! Norin/Lindgren sa...

EN sak är säker... Jag kommer INTE med någon bomb... ! Känner mig sååå klar!