2010-02-23

Tisdag

Nä det går INTE att föra över bilder... Jag blir såååå less... Har så fina bilder som jag vill dela med mig av!!!! mathias får faktiskt fixa detta ikväll!!!



Jag har det super!!! När jag vet att barnen mår bra & har roligt jkan man unna sig själv oxå så nu när M & O har varit på skidskola & åkt lite extra i backen Jag & grabbarna har barit ute & poat i snön dom ätit lunch & sover just nu... han ju faktiskt med att bädda i en stol på altanen med fårskinnsfällen, ullfilten & en kall Carlsberg... Där satt jag & solade en halvtimma innan jag började frysa... Härrrligt!! Nu är jag inne & värmer på Glögg till vuxna & blåbärssoppa till barnen, vi ska åka vessla till toppen äta vofflor till mellis & myyysa!!! Men först ska vi grilla korv till lunch i öppna spisen i stugan... har hållt brasan vid liv sen i morse & det är varmt o gott här inne... Snart perfekt glöd att grilla på :))) Supermamman liksom!!! Hehe



I em blir det afterski För pappor & barn. Bastu för mammorna :)))



Hej hopp!!



Kram alla!!!

3 kommentarer:

Farmor sa...

Hej alla friskusar i the Who Valley.
Klart farmor är med men jag har haft lite att stå i så jag har inte hunnit med kommentarer men nu är jag på G. Det är så härligt att läsa att ni trivs och har det bra fast kyla. Olle är jätteduktig hälsa att farmor är stolt över honom.Har själv tillbringat några timmar på Tomtegatan mysigt värre :))På kvällarna har jag fullt upp med att kolla på OS och sticka sockar.
Kram på er från farmor o farfar

Bengt sa...

Känner så otrooooligt mycket sympati för er, läser att ni har det bra och det tycker vi om! och Erica ta en Carlsberg för mej också!! Kram Ingemo och Bengt.

Malin sa...

Låter underbart med en stund för sig själv i solen! Å bastu, blir riktigt avis! Hoppas ni får det fortsatt härligt! Kram