2009-04-04

Sol sol sol...

Axel är piggare men hade 38.1 i morse... Får kolla igen imorgonbitti, han var inte helt nöjd vid läggning ikväll...

Är så less på att vara ensam nu så i morse ringde jag ner till mamma & frågade om det var ok om vi kom ner & käkade frulle med dom... Och det var det ju såklart :) Efter Frukosten gick jag mamma & barnen, Olle & Axel ner på stan & kikade lite & köpte present till Melvan. Hittade mkt fina sommarkläder till Olle men får ta det en annan dag.. Jag behöver oxå.. Min garderob gapar toooomt....

Efter lunch var det dax att gå på kalas. Som en surprise så kom Sixten & Mathias hem på permis & gjorde följe med oss upp till Melvins 3års kalas. Permis ute, nu är det är inte såå lång tid kvar på skilda håll... Igår hade han ingen feber, idag vet jag faktiskt inte men CRP har faktiskt gått ner till 70 så det är ju positivt! Mammas lilla prins...

Kalaset var ju iallafall väldigt lyckat som höll utomhus, alla ungar lekte tokmkt... Det var gryyyymt väder & det käns i ansiktet nu att vi suttit i solen... :) Äntligen!!!! Olle den lilla busen han rymde på trehjulingen... När jag hittade honom & kom ifatt han var han redan famme vid dagis... Crazy kid! Han fattade ingenting utan var ju bara ute & cyklade, så när jag fick tag på honom fattade han noll av vad jag sa om att mamma blev orolig & sånt.. Haha... 10 min senare sparkade han iväg på Edvins sparkcykel & helt plöttsligt slängde han cykeln, sprang rätt ut på parkeringen... Herreguuuud! Ingen lugn stund!!! Nu får grabbarna komma hem så vi kan fortsätta med evighetsmålningen av grindpinnar... För grindarna är vekligen ett måste...

Tittar på vädret.. Hoppas det inte stämmer... +1 med snö.... Fy faaan vilket skiit!
Sov gott alla mina älsklingar!!!

Nu håller vi alla tummar vi har för att vi kan åka till Göteborg efter påsk för våra nya vänner vi spenderade nästan all tid med första svängen där ska dit & göra sin andra operation precis då & det betyder ju att vi får träffas igen isåfall!!!! Olle+Elsa=SANT :=) Hoppas hoppas hoppas!!!

Inga kommentarer: