2010-03-20

Kalas

Nu har vi haft 14 årskalas för min lillasyster som fyllde 14år i veckan & vi hade årets sämsta dag & förkylning så vi bestämmde att jag & grabbarna ställer orning ett kalas för vår 14 åring här hemma i helgen istället.

Mathias jobbar hela helgen så vi orkar inte packa in oss & åka nu när vi har så fasta mattider för Siggeman... Mycket kräk är det ju oxå om det är ngn som missat ;)
Skönt oxå då Moffa &co kommer hit & underhåller oss lite för dagarna blir vääääldigt lååååång då Mathias jobbar helg.... Barnen blir hyfsat less på sin mamma dessa dagar...

Jag & Olle hade bakat päronpaj tagit fram bullar & chokladrutor OCH BLÅST BALLONGER dagen till ära... Det var jättefint här & på bron där vi satt påskdun i ris som vi vart i skogen & hämtat...

GRATTIS ANNIE 14 ÅR!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, ni har de vekligen kämpigt med er lille Sixten! Tror INGEN förstår riktigt hur jobbigt ni har haft & HAR de... Som inte själva varit med om nåt liknande! Hoppas nu att lillemannen går upp i vikt och att ni får en HELT underbar varm & skön semester!! Här hos oss luktar det som vi rökt böckling inne..vi har varit ute & grillat korv på ett ställe som kallas för Paradiset, mysigt värre! Skickar massor med piggapåerkramar från ett soligt Sthlm. Eva & Co!

Anonym sa...

Oh ni är beundransvärda!! Att ni orkar ställa till med fest mitt i alltihop. Vilken tur Annie har som fick dig till storasyster. Grattis till Annie förresten.
Jag vill säga att farmor o farfar finns för er när hellst ni vill men det hoppas jag ni redan vet. Önskar jag kunde trolla så ni också fick ett normalt liv att leva
Älskar er oändligt
kramar farmor o farfar