2010-03-24

FEBER...IGEN....

Axel vaknade & var olyklig i morse... Mathias jobbar fm så jag skyndade ner & gjorde en mat till Sigge & när jag kom upp till min små killar stod Axel fortfarane lika olyklig med krokodiltårar rullandes ner på kinderna... Han var varm, tog temp, 38.1... Han fick en hut Alve annars kommer denna dag aldrig att gå runt... Ska detta aldrig ta slut???

BLIR GALEN JAG!!!

Men Sixten mår faktiskt bra för tillfället & håll i er......................Ingen kräk igår!!!!! Tjohooo!!!!
Bra där för han behöver ALLT han kan få. Vikten var ner igen i måndags....
Olle mår oxå bra & honom dumpar vi av på dagis till kl 9.

För övrigt så är det världens bästa dagis & jag längtar lite tills småkrypen får börja... Dom kommer ha det sååå bra där med BÄSTA Fröknarna :)

Inga kommentarer: