2010-04-30

kräk kräk kräk...

Jag är så... t r ö t t...l e s s... l e d s e n...a r g... i r r i t e r a d...mm... mm... på allt detta kräkande... I söndags då vi hade kalas för killarna blev det väldigt stressigt allting... När vi hade öppnat paket & fikat i en rasande fart så sa det stopp för Sixten & han fick inte behålla mer mat än vad han fick på morgonen.. Så har det nu fortsatt i veckan trotts att vi backat till pumpen på låg hastighet... I Onsdagskväll sa jag till Mathias att nu svälter jag honom! & det har jag gjort... Näst intill iallafall... Han har fått vatten & självklart har han fått så mycket mat han vill bara det ligger på tallriken & han stoppar det i munnen... Ni ska se hur han kämpar med maten... han vill verkligen!!! Nu har han ju inte haft någon mat i magen som hindrat honom så då vill han ju!!! men han får inte i sig så mycket eftersom han inte vet hur man gör då man sväljer riktigt... han kan svälja vätska men ingen tjockare mat... Igår till middag drack han en centimeter mjölk ur ett vanligt glas... DUKTIG!!!

Men hur ska vi nu göra??? Vi måste ju börja mata på för annars kommer han ju försvinna så liten som han är... men då kommer han inte kunna äta för då kommer han att kräkas... Matar vi honom inte så orkar han till slut inte heller äta för då har han ju ingen energi i kroppen...

En ond jävla cirkel!!!

Planen är att börja mata honom nu igen då han vaknar... Men jag har inte bestämmt hur än... Om jag ska gå på pumpen eller köra snälla måltider med honom....

Galen är vad jag blir på allt detta!!!

1 kommentar:

Bengt sa...

Vi håller alla tummar att det går bra! vi förstår att det är tungt men det är bara att kämpa på!