2010-04-20

Blommor


Nu har jag varit & handlat på Ica Maxi... vagnen var packad upp till kanten & så blev det avstämmnning naturligtvis... Så typiskt!! Den här gången var det inte jag som klantat mig utan det var någon annan.... Blomtanten... ;) På en & samma blomma "murgrönan" fanns det 2 streckkoder med 2 olika priser... Självklart scannade jag & kassörskan in olika kod & då pep det för fel... Dom beklagade misstaget & skulle genast redigera detta i datorn & prata med "blomtanten" så hon fixar detta med streckkoderna...


Väldigt fina blommor på ICA MAXI... Ingemo gör ett kanonjobb!!! Idag blev det nya orkideer & murgrönor till rummet... Jättefint blev det!!!

2 kommentarer:

Helena sa...

Ica Maxi är aldrig fel. Där kan man hitta allt möjligt. Och visst är det typiskt att råka ut för avstämning. Det gjorde vi sist oxå. Det blir ju dubbelt jobb liksom. Hoppas ni mår bra efter resa och sjukdom.

Miss you! Kram

Bengt sa...

Ja visst är "blomtanten" jätteduktig!!!! Nu har jag tagit henne i örat så att inte detta upprepas!