2009-07-29

Toatrollet Olle Norin

-Mamma jag höver kissa!
-Ok, då går vi på toa då!
toa:
-Mamma jag höver bajsa!
-Ok då går jag ut en stund, så ropar du när du är klar!
-KLAAAAAR!!!!
Och vips hade vi ett toatroll....

Helnöjd! :)
Jag skrattar (som jag försöker att inte visa) så mycket att jag får så lov att ropa på Mathias som får fixa detta...


Jättemysigt!!!


Det blev ICAKASSEN upp till badet... Pappa är mindre nöjd...
Men jag gråter av tyst skratt bakom kameran...


Men nu är dom kompisar igen :)

Måste tillägga att efter i natt har vår duktiga lilla kille varit blöjfri dygnet runt i en hel vecka!!!
Duktig kille!!!



2 kommentarer:

Jessica sa...

Vart får de allt ifrån????? Hur kommer man på denna fantastiskt kreativa idé?! Har ni pratat om bidé nån gång kanske?? Underbara bilder i alla fall! Men jag tänker inte visa dem för Ida...........
Kram från Håckstaviken

Anonym sa...

Hahahahahahhahahah, gu va ja skratta när ja såg icapåsen!! Misser lite ja nu ser ja. Sakner kvärtkvorvarna nu :) Blev inte magsjuk e, skönt. Ses Kram på er!